در حال بارگذاری ...
با موضوع دغدغه آسیب های اجتماعی

«چیزی شبیه به بختک طولانی»  در پلاتو حیاتی مهر اجرا می‌شود

به گزارش تئاتر البرز، علی بابایی نویسنده و کارگردان نمایش «چیزی شبیه به بختک طولانی»  از اجرای عموم این نمایش به مدت 9 شب در مجموعه پردیس تئاتر البرز، پلاتو حیاتی مهر خبر داد. 

 

این کارگردان درباره  متن این نمایش گفت:  همیشه در نوشتن دغدغه بزرگی به اسم آسیب‌های اجتماعی دارم، این نمایش هم استثنا از این موضوع نیست.

 

علی بابایی  با اشاره به داستان نمایش  افزود:داستان از این قرار است که پدر خانواده، صمیمی ترین دوست خودش را  به خاطر قاچاق به قتل می رساند و خانواده در تلاش این هستند که از تنها پسر مقتول رضایت بگیرند،در این مسیر با تصمیمات اشتباه خانواده چالش های بزرگتری برای آنها اتفاق می‌افتد و ... . 

او با اشاره به داستان نمایش  ادامه داد: به نظرم انعکاس آسیب های اجتماعی   با زبان هنر می تواند تاثیر خوبی بر روی مخاطب بگذارد و او از نزدیک این معضل اجتماعی را لمس کند. چرا که  همه ما انسانها در زندگی دچار بحران هایی می‌شویم که هرچقدر  تلاش می‌کنیم نمی‌توانیم به درستی مدیریت و از آن رها شویم. 

 

به گفته این کارگردان: «رویا جزینی»،«رضا رباط جزی»،«مهرگان زالی»،«احسان فلاحیان»،«زینب قمری»،«حمیدرضا محتشمی» در این نمایش ایفای نقش می کنند. نمایش «چیزی شبیه بختک طولانی از دوم تا 11 خرداد ،هر شب ساعت 18:30 در محل داره کل ارشاد اسلامی،  مجموعه پردیس تئاتر البرز،سالن حیاتی مهر اجرا می‌شود. 




مطالب مرتبط

پس از اجرای موفق در تماشاخانه سنگلج

«پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل» در کرج به صحنه رفت
پس از اجرای موفق در تماشاخانه سنگلج

«پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل» در کرج به صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در البرز، نمایش پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی علی بابایی از تاریخ ۱۱ تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری در سالن استاد فتحعلی بیگی تئاتر ...

|

نظرات کاربران